#176 Skrevet Juli 16, 2012 Mikael: hyggelig og hilse på og prate litt bilpleie også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Juli 16, 2012 Dårlig gjort og ikke droppe innom når til og med JEG kom meg dit hehe jøss fant du veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Juli 16, 2012 Like så Lena Alltid hyggelig å møte noen med samme merkelige interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Juli 16, 2012 Hører nok mer fra meg når jeg kommer bedre i gang med detailing galskapen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Juli 16, 2012 jøss fant du veien. Hun kjørte etter meg! Hyggelig å stikke innom, mitt første lokallagstreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Juli 16, 2012 Ja du heller er ikke en person man er vandt med å dukke opp der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Juli 17, 2012 Knut-Erik: jeg kan å mase meg med folk hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Juli 20, 2012 Blir det noe oslo treff i år ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Juli 20, 2012 JA. Info kommer nærmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Juli 22, 2012 Noen som dukker opp imorra da? Jeg tenkte å ta en tur for første gang iår Ny bil, så jeg trenger skiltplater og klistremerker. Tar noen med? Hadde også vært knall om noen hadde VAG-COM som fungerer på en 3C. Trenger å scanne bilen for diverse modul-nummer, så jeg vet hva jeg kan ettermontere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Juli 22, 2012 Jeg kommer ikke i morgen, så da håper jeg at noen andre kan stille med skiltplater og klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Juli 22, 2012 Kommer ikke jeg heller. Ferieavvikling på jobben så blir litt overtid innimellom for å få det til å gå opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Juli 23, 2012 det vill si ingen skiltplater? tar noen med vagcom som passer golf 4? må se etter no feilkoder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juli 23, 2012 Kommer ikke i dag, kveldsvakt i hjemmesykepleien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juli 23, 2012 jeg er sulten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juli 23, 2012 Jeg kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Juli 23, 2012 Lena har du med vagcom kabel? Har pc og software men ikke kabel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Juli 23, 2012 Tenkte å ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Juli 23, 2012 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Juli 23, 2012 jeg kommer ikke i dag men ellers hadde jeg hatt med vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Juli 23, 2012 (endret) I dag tar jeg turen igjen. Alt for lenge siden sist:) Edit: på plass allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Juli 23, 2012 Kommer vist ikke neste mandag heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Juli 30, 2012 Noen som dukker opp i dag? Jeg kommer med vagcom MED strøm denne gangen og både obd2 og gamle typen kabel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Juli 30, 2012 Jeg dukker mest sannsynlig opp, dog trenger hverken jeg eller Kristian vagcom lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Juli 30, 2012 Kommer idag, også med vagcom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...