#301 Skrevet August 27, 2012 Tar kanskje turen innom litt senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet August 27, 2012 Jeg har feil bil Er klar neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet August 27, 2012 ble ikke noe tur på meg i dag, kom litt div i veien, men tar det igjen sea 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet August 27, 2012 Ble veldig bra oppmøte igjen i dag Alt fra Golf 1 cab til ny S5 Takk til alle som tok seg turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet August 27, 2012 Selv om noen dro jævli tidlig. Hva f er det for noe a'? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet August 27, 2012 Her er link til Oslotreffet på søndag http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=244102 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet August 27, 2012 Noen som skal på lokallagstreffet avd. Mjøsa den 9.sept og blir med på en snerten kolonne fra Oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet August 28, 2012 jeg skal iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet August 28, 2012 rakk ikke komme innom satser på neste man! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet August 28, 2012 jeg skal iallefall NICE! Da slår vi følge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet August 28, 2012 Jupp! kommer sikkert en felleskjøring-tråd snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet August 28, 2012 Jupp! kommer sikkert en felleskjøring-tråd snart Fiks en tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet August 28, 2012 Har gjort det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet August 28, 2012 Noen som skal på lokallagstreffet avd. Mjøsa den 9.sept og blir med på en snerten kolonne fra Oslo? kanskje jeg skal bli med på detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet August 28, 2012 Kjør med meg da vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet September 2, 2012 I morgen må jeg helt sikkert jobbe overtid, men kommer uansett Mulig jeg blir litt forsinket, men jeg dukker opp. Tar med skiltplater, men har ikke mange klistremerker igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet September 2, 2012 Jeg kommer også en tur i morgen, men må dra noe før pga trening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet September 2, 2012 jeg kommer i morgen og har med ny ladning med klistremerker til lokallaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet September 2, 2012 Kaaaaanskje jeg tar med meg jentene mine og stikker innom en liten tur;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet September 2, 2012 prøver å komme jeg også! (hvis noen har fremre yttre drivknute i god stand til 10v quattro, si i fra ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet September 3, 2012 Får se om ikke jeg og klarer og få tatt meg en tur igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet September 3, 2012 jeg kommer i morgen og har med ny ladning med klistremerker til lokallaget Hvis det er til styremedlemmene for utdeling er det vel kanskje greit å vente til neste mandag da nytt styre trer inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet September 3, 2012 Tar med kona og stiller på i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet September 3, 2012 Ser ut som jeg blir å holde meg hjemme i kveld da formen ikke er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet September 3, 2012 da ble det nok en gang forranring i planene mine. så jeg får ikke kommet i kveld heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...