#326 Skrevet September 3, 2012 Det var synd Arve. Men husker du å postlegge noen nummer av TP av de du har fått tilsendt? Da får jeg sendt det videre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet September 3, 2012 Jeg kommer en tur i dag Tar med meg ett ikke fult så aktivt medlem også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet September 3, 2012 Tar meg turen nedover for og bli kjent med folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet September 3, 2012 Hvor er folket da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet September 3, 2012 Snart på vei antar jeg? Treff er 19... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet September 3, 2012 Hehe. Klokke som går fort idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet September 3, 2012 Ble veldig bra oppmøte i dag også Hyggelig med nye ansikter og biler man ellers kun har sett bilder av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet September 3, 2012 Ble veldig bra oppmøte i dag også Hyggelig med nye ansikter og biler man ellers kun har sett bilder av Grå a4? Hoho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet September 3, 2012 VELDIG bra treff i dag synes jeg. Dere er en veldig hyggelig gjeng! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet September 3, 2012 prøver å komme jeg også! Sa brura! Takk for praten Holla, lenge siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet September 3, 2012 Jeg kommer en tur i dag Tar med meg ett ikke fult så aktivt medlem også syns jeg er aktiv nok=) hyggelig å møte dere folkens=) skal prøve å komme oftere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet September 3, 2012 Sa brura! Takk for praten Holla, lenge siden. Heh, like så, var jaggu på tide! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet September 4, 2012 syns jeg er aktiv nok=) hyggelig å møte dere folkens=) skal prøve å komme oftere! Og når var du aktiv annet enn på nett?? Dansken: takk for genseren forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet September 4, 2012 Og når var du aktiv annet enn på nett?? Dansken: takk for genseren forresten tja... skal tenke litt på den jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet September 5, 2012 Gjør oppmerksom på valget som pågår til lokallagsstyret http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=244458 Siste frist for å stemme er fredag kl. 21.38 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet September 10, 2012 Jeg kommer i kveld Det er meldt opphold å greier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet September 10, 2012 Jeg jobber kveldstid i oslo i dag. Frem til kl 21, men mulig jeg svinger innom om det er noe liv der så sent som 2130-22 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet September 10, 2012 Får prøve og ta en tur idag. Lenge siden sist nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet September 10, 2012 Satser på en tur idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet September 10, 2012 Trosser vær og vind og tar turen i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet September 10, 2012 jeg kommer i dag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet September 10, 2012 Dukker plutselig opp i dag jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet September 10, 2012 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet September 10, 2012 Tar turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet September 10, 2012 bra oppmøte idag folkens, sånt liker vi og ses forhåpentligvis neste mandag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...