#351 Skrevet September 10, 2012 Veldig bra oppmøte ja! og været var i grunn ikke så ille heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet September 10, 2012 Jeg sov av meg Gatebilhelgen så dukket ikke opp idag, sees nok neste mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet September 16, 2012 Har planer om å ta turen i morgen. For første gang på veldig mange år uten skiltplater og klistremerker Og så er det en av de siste gangene at jeg er fast inventar på mandagstreffene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet September 17, 2012 Tar turen jeg og. Er vel en av årets siste treff før man går over i vintermodus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet September 17, 2012 Regner med att jeg og blå tar turen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet September 17, 2012 Sees i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet September 17, 2012 Kommer vel kanskje vi også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet September 17, 2012 Har planer om å ta turen i morgen. For første gang på veldig mange år uten skiltplater og klistremerker Og så er det en av de siste gangene at jeg er fast inventar på mandagstreffene Jeg kommer med skiltplater, merker har jeg ikke fått enda. Du vil bli savnet Mikael! håper du kommer innom en gang i blandt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet September 17, 2012 Jeg kommer, og har med med en firbeint også for sosialisering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet September 17, 2012 Jeg kommer med skiltplater, merker har jeg ikke fått enda. Du vil bli savnet Mikael! håper du kommer innom en gang i blandt jeg kommer, og merker kan du få av meg Harald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet September 17, 2012 Er noen uker siden sist nå, så jeg tar turen innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet September 17, 2012 Jeg svinger oppom. Kom gjerne med tips til mulige kandidater for valgkomite og hovedstyret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet September 17, 2012 Ble en 5 minutters tur sent på meg dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet September 23, 2012 Noen som er klare i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet September 23, 2012 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet September 23, 2012 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet September 23, 2012 hvem veit, kanskje jeg dukker opp også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet September 23, 2012 Kommer nok ikke imorgen, skal på lastsikringskurs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet September 24, 2012 Jeg dukker opp på det som kommer til å bli årets siste lørenskog lokallagstreff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet September 24, 2012 Vurderer å ta turen, men synes jeg har vært nok forbi oslo i det siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet September 24, 2012 Jeg dukker opp på det som kommer til å bli årets siste lørenskog lokallagstreff! Det er trist. Når kommer vintersesongen ut på forumet? Blir det Peppes Sandvika og McDonald Sharif i år og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet September 24, 2012 Vurderer å ta turen, men synes jeg har vært nok forbi oslo i det siste Kom igjen a! Jeg vet det ikke er Burkerking, men mcdonalds får duge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet September 24, 2012 Det er trist. Når kommer vintersesongen ut på forumet? Blir det Peppes Sandvika og McDonald Sharif i år og? Hvor det blir skal vi ta en runde på i styret, satser på å lage en ny sticky i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet September 24, 2012 Idag er det muligheter for en tur i finværet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet September 24, 2012 Kommer nok ikke imorgen, skal på lastsikringskurs Jeg også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...