#51 Skrevet Mai 28, 2012 det er det vettu.bare å komme det. jeg tar turen i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 28, 2012 Er det MCD på Lørenskog kl 19, i kveld altså? I tilfelle tar jeg turen og satser på at det er noen plater og stickers å oppdrive skal prøve og huske plater og stickers jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 28, 2012 Mulig jeg kommer en liten tur innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 28, 2012 Må ta turen og se på a5'en til grovan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 28, 2012 jeg kommer, skal bare spyle av et par kilo pollen først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 28, 2012 ang felles kjøring til våler regner jeg med at mikael kanskje tar den. visst ikke kan du jo dra det igang du under oslo lokalag sidene Veldig OT, men jeg er nok på Flisa i helgen, og blir derfor ikke med på felleskjøring på søndag Men dersom det er noen som dra fra Oslo på søndag, er det bare å starte opp en tråd under Oslo Lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 28, 2012 ang felles kjøring til våler regner jeg med at mikael kanskje tar den. visst ikke kan du jo dra det igang du under oslo lokalag sidene Veldig OT, men jeg er nok på Flisa i helgen, og blir derfor ikke med på felleskjøring på søndag Men dersom det er noen som dra fra Oslo på søndag, er det bare å starte opp en tråd under Oslo Lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 29, 2012 Veldig OT, men jeg er nok på Flisa i helgen, og blir derfor ikke med på felleskjøring på søndag Men dersom det er noen som dra fra Oslo på søndag, er det bare å starte opp en tråd under Oslo Lokallag Jeg har lagd en tråd angående felles kjøring på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 29, 2012 Veldig OT, men jeg er nok på Flisa i helgen, og blir derfor ikke med på felleskjøring på søndag Men dersom det er noen som dra fra Oslo på søndag, er det bare å starte opp en tråd under Oslo Lokallag Jeg har lagd en tråd angående felles kjøring på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 4, 2012 noen som kommer i dag? jeg kommer med "ny" bil hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 4, 2012 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 4, 2012 Jeg tar turen i dag. Ble nyskjerrig på hva du kjører nå Arve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 4, 2012 Jeg tar turen i dag. Ble nyskjerrig på hva du kjører nå Arve? hehe, du får ta deg turen å se tror du kommer til å smile bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 4, 2012 hehe, du får ta deg turen å se tror du kommer til å smile bra Da er jeg spent på å se om du kommer rullende i en rosa lupo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 4, 2012 Jeg kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 4, 2012 Jeg tar en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 4, 2012 Tar vel turen idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 4, 2012 Jeg tar også turen, må bare komme meg hjem fra jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 4, 2012 Kommer jeg og i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 4, 2012 (endret) Tar en tur å ser om dere har noen brukbare biler. :-B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 4, 2012 orker ikke i dag.er litt sliten etter helga gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 4, 2012 Ble bra oppmøte i dag også, til tross for at mange var slitne etter en helg på Vålerbanen. Og så hele 2 stk VW up! Artige små biler, som ikke er "små" bak rattet i det hele tatt De siste av oss tok ned flagget ca. 21.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 11, 2012 Er det andre enn meg som dukker opp i dag? Jeg kommer muligens litt over kl. 19, men det begynner dere vel å bli vant til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 11, 2012 Tror ikke jeg rekker det i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 11, 2012 Kommer nok ikke i dag da jeg skal til Johan å legge inn nytt programm med EGR delete på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...