#126 Skrevet Juli 2, 2012 Noen som skal ta en matbit i dag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juli 2, 2012 Jeg blir å se i dag hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juli 2, 2012 Kanskje, regner med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juli 2, 2012 Lurte litt på å ta turen selv, men er ikke helt sikker enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juli 2, 2012 Kommer desverre ikke i dag heller pga jobbing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juli 2, 2012 Noen som kan ta med vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juli 2, 2012 Hyggelig kveld med dekksparking og tullprat. Jeg og Anita kommer tilbake en mandag etter sommerferien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juli 2, 2012 Hyggelig kveld med dekksparking og tullprat. Jeg og Anita kommer tilbake en mandag etter sommerferien. Hyggelig å hilse på, selv om burgeren gjorde sitt med stemmebåndene. Ha en riktig god bryllupsferie! Kommer desverre ikke i dag heller pga jobbing Er det DET vi nå kaller å underholde svenske flickor altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juli 3, 2012 Er det DET vi nå kaller å underholde svenske flickor altså? Har faktisk jobbet og rukket å underholdt de svenske flickorna på Starbucks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juli 8, 2012 Andre enn meg som vil trosse regnværet og møte opp med paraply på McDonalds i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juli 8, 2012 Hadde jeg ikke jobba skulle jeg kommet, men jobber desverre kveld denna uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juli 8, 2012 nesj.. litt regn er da ikke skummelt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juli 8, 2012 Ser ikke ut som vi får til det i morgen, men kanskje neste mandag:) med ny bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juli 8, 2012 Er i Danmark nu, men er garantert tilbake neste mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juli 8, 2012 kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juli 9, 2012 (endret) Lenge siden sist på meg nå, så skal prøve å få tatt meg en tur i dag Edit: Rakk ikke alikevel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juli 9, 2012 Kaaaaaaanskje, har noe som skal lakkes først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juli 9, 2012 (endret) Kanskje jeg også! Er på ahus uansett. Så får se om fødsel er igang eller ikke noen som kunne plukket meg opp isåfall? Kjetil? Harald? Kjipt å flytte bilen fra parkeringshuset for er makspris per døgn Edit: Kommer en tur med egen bil, slapp å være der hele dagen og vente så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juli 9, 2012 Jeg kommer en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juli 9, 2012 : smil :Tar nok en tur ja, være tillater jo ikke så mye annet.: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juli 9, 2012 Jeg kommer og har med meg: datter, kjæresten og ei venninne. Noen andre som har med seg det sjeldne kjønn ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juli 9, 2012 Jeg kommer nok en tur jeg også. Har ikke fått middagen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juli 10, 2012 Håper på litt bedre vær nestegang, så det går ann og være ute Lenge holdt dere på igår? kjørte forbi i 21 tiden og det var fortsatt folk der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juli 10, 2012 Tror vi ga oss ca. 21.15, og været var ikke i det hele tatt så ille som fryktet En annen gang er det bare å stikke innom og si hei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juli 10, 2012 Tror vi ga oss ca. 21.15, og været var ikke i det hele tatt så ille som fryktet En annen gang er det bare å stikke innom og si hei Jeg kom innom 1930 også stakk jeg når alle gikk ut tuta på dere og greier kl 21 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...