#151 Skrevet Juli 15, 2012 Ser ikke ut som vi får til det i morgen, men kanskje neste mandag:) med ny bil! Vi gleder oss til å se nye bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Juli 15, 2012 Vi gleder oss til å se nye bilen x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Juli 15, 2012 (endret) Får se om jeg og kanskje dukker opp med ny bil (2002 modell) i morra. Trenger skiltplater... igjen... hehe så, noen som har med skiltplater i morra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Juli 15, 2012 Får se hvor mye overtid det blir på jobb i morgen. Dersom jeg rekker Lørenskog har jeg iallfall med skiltplater og klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Juli 16, 2012 Håper det ikke blir så mye overtid hehe. Ny bil må ha nye plater vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Juli 16, 2012 Må ha McFlurry og en stor Fanta i denna varmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Juli 16, 2012 Jeg kommer med ny bil i dag. Har skiltplater og merker jeg også:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Juli 16, 2012 Noen som har med vagcom? Simen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Juli 16, 2012 jeg er kjempe sulten i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Juli 16, 2012 Skal prøve å komme en tur i dag. Har ikke vært så flink til å komme gitt. Tar audien i dag Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Juli 16, 2012 Jeg tar ett avbrekk fra poleringen og dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Juli 16, 2012 Kan ta med vagcom jeg. er ikke få flink med den, men det er det sikkert andre som er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Juli 16, 2012 Jeg kommer sammen med en som blir medlem i dag eller i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Juli 16, 2012 hehe, bra du verver morten! (jeg kommer ikke, er i tromsø og koser meg med regn og snø på fjella ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Juli 16, 2012 Kommer ikke, er i tromsø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Juli 16, 2012 Kommer fra BLærum! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Juli 16, 2012 ja noen må ta med vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Juli 16, 2012 jeg tar med vagcom, med både odb2 og overgang til gamle typen diagnose plugg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Juli 16, 2012 kommer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Juli 16, 2012 jeg tar med vagcom, med både odb2 og overgang til gamle typen diagnose plugg kanskje du finner fram: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Juli 16, 2012 Hvorfor ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Juli 16, 2012 mulig til jessheim å hente siste rest fra leiligheten med fetter`n min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Juli 16, 2012 Rakk ikke innom, men kjørte forbi 3 ganger og tuta, haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Juli 16, 2012 Veldig bra oppmøte i kveld Tilmed en original Jetta stakk innom, og da måtte jeg bare ta bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Juli 16, 2012 Dårlig gjort og ikke droppe innom når til og med JEG kom meg dit hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...