#1 Skrevet Mars 22, 2012 Litt krise her i kåken. Virker som dynamoen har tatt kvelden, så jeg må ha ny. Men er det noen i Oslo som kan bytte den for en liten slant ikveld eller i morgen formiddag? Det er en Passat 1,6 2000mod, hvor dynamoen sitter "aleine" på toppen, så det er vel ikke den mest vriene jobben. Hvis noen kan, så svar så fort som mulig, og hvor dere holder til og hva dere skal ha for å gjøre jobben. Håper noen kan redde meg..... Skal i bryllup i helga i Larvik, så vi er superavhengige av bilen..... Nå får jeg jakte på riktig dynamo..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2012 Ser ut til at bilen blir satt på Møller imorgen tidlig i håp om at de kan rekke det i løpet av dagen..... Vanskelig dette her når man ikke er sikker på hvilken dynamo det er..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2012 Sikker på att det ikke bare er børstene som er slitne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2012 Kan være, men etter å ha passert 290' km denne uka så er det vel "like greit" å bytte hele saken..... Men idag da jeg dro til Møller virka alt som det skulle.... mest irriterende som finnes, feil som kommer og går....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2012 Tråd kan slettes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...