#1 Skrevet Mars 22, 2012 Hei, Noen som vet om noen som retter ut bulker billig i bodø og omegn? Pratet med sulland igår, og han jeg pratet med nevnte om noen polakker som dreiv på med dette i bodø. noen som har mer informasjon om dette? Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2012 Hei, Noen som vet om noen som retter ut bulker billig i bodø og omegn? Pratet med sulland igår, og han jeg pratet med nevnte om noen polakker som dreiv på med dette i bodø. noen som har mer informasjon om dette? Jørn Stormyra Karosseri Olav V Te 104 , 8004 BODØ Tlf:75 50 91 66 ELLER Bodø bilskadesenter AS Sivert Nielsens gate 80, 8001 BODØ Tlf:75 50 02 60 Har ingen erfaringer med disse firma men jeg ville ringt dem og hørt på pris. Legger du virkelig bilen din i hendene på polakker? Du vet aldri hva du får og du får ingen reklamasjon i ettertid. Glem polakkane også spanderer du heller noen lapper ekstra for trygg norsk arbeidskraft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2012 vet om dem andre men når en på sulland anbefaler polakkene og sier at dem er meget flink, så tenkte jeg at jeg skulle undersøke dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...