#1 Skrevet Mars 22, 2012 Selger 4 stk. Orginale VW Karthoum 8x18 ET50 som fulgte med da jeg kjøpte ny bil nå i vinter. 3 av felgene er kantkjørt og den siste er pen og hel 2 av dem som er kantkjørt er ikke så ille men den 3. er litt værre. Ett dekk er punktert. Står en liten spiker i det så dette kan lett plugges uten noen problemer. Nypris på felgene hos Møller er 1872,- pr. stk. og nypris på dekk hos dekkonline er 1333,- pr. stk. Totalt kr. 12820,- pluss omlegging og balansering. Kunne tenkt med 3000,- for settet men er åpen for bud. Oversiktsbilde: Kantkjørt felg 1: Kantkjørt felg 2: Kantkjørt felg 3: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2012 Solgt! Tar de for 2700 hvis vi kan møtes på halvveien mellom Oslo og Elverum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2012 visst ikke så skal jeg oppover til elverum i påsken så kan ta dem med meg ned igjen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2012 visst ikke så skal jeg oppover til elverum i påsken så kan ta dem med meg ned igjen da Ville vært meget hyggelig Arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2012 (endret) Solgt! Tar de for 2700 hvis vi kan møtes på halvveien mellom Oslo og Elverum Den er grei ja Julius Skal vi få Arve til å ta dem med da eller? Hvis det er greit for han liksom Og apropos det dekket som det står spiker i så vil det bli fikset nå over helga visst ikke så skal jeg oppover til elverum i påsken så kan ta dem med meg ned igjen da Har du plass nedover da Arve? Lagt til etter 1 dag 15 timer: Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...