#1 Skrevet April 15, 2005 Har fått lekkasje på den midtre lyddempern på min Audi 80 95 mod. Denne skal da fjernes og erstattes med ett enkelt rør.Standard 2". Lurer bare på om noen vet lengden jeg da må ha på dette røret? Tenkte jeg bare skulle sjekke siden jeg ikke har rukket måle dette selv og lekkasjen er ganske betydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2005 Har du orginalt eksosanlegg, ring Møller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2005 Ringte dem og de visste det ikke! Her må vi visst under på egen hånd og måle selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2005 Ringte dem og de visste det ikke! Her må vi visst under på egen hånd og måle selv! Det er oftest det greieste.. Lønner seg også å skrive her hvilken motor du har (evnt skrive det i signaturen din ), for det er ulike midtre potter på ulike motorer.. Jeg har iallefall to store tverrstilte potter i midten...tror de demper all den gode femmer-lyden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...