#1 Skrevet Mars 22, 2012 har idag vært på Eu kontroll og fikk noen feil som ventet. er det noen her i trondheim som kunne tenkt seg å hjulpet meg å få fiksa de feilene som jeg må fiksa for å få den godkjent? bremseslange skadet høyre fremme og bak 2 feilinnstilt lys fjern og nær 2 skiltlys 1 (fikser jeg) foraksel-dårlig innfestninger venstre side 2 Brudd i fjær 2 må da bytte en fjøra bak V side. bremselslanger høyre fremme og bak. foraksel, han kontrolløren sa det var dårlig innfestning der så hva må byttes der?? må også bytte eksosmanifoilen siden det var en sprekk der, men det haster ikke siden det ikke er noen 2er feil på EUn. noen som har lyst til å hjelpe meg en dag mot litt kontanter? så hadde det vært kjekt!=) skrik ut om noen har lyst til å hjelpe meg med dette! Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2012 hmm det ser dårlig ut gitt.. får vell finne ett verksted istedenfor etter påske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2012 bilen blir levert til Tempe bil. billigste forspørsel jeg har funnet,. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2012 Tempe bil kan trygt anbefales, overkommelige priser og de gjør en skikkelig jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...