Kamei frontspoiler evt. andre til typ89?

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Sliter litt nå. Har gjort helt om på planene mine for 80`ien pga at kona skal bruke den til "jobb" bil..

Ser ut til at jeg har fått solgt styling settet nå, og jeg har fått tak i Audi 90 fangere. Lys i fangeren har jeg på hånd og mangler nå hvite blink..

 

MEN!! Kunne tenkt meg en slik Kamei addon som på bildet her. På sidene til Nbs står det at de har, men snakket med en kar der som sa at han ikke kunne bestille til meg pga frakt. Og han kunne heller ikke si når de evt kunne bestille opp en slik, så det måtte bli brukt sa han. Men det hadde de heller ikke.

 

Ringte så til Powerzone som har Kamei, men han kunne ikke skaffe det. Trodde det var gått ut av produksjon.

 

Har og sendt en mail til carstyling.no, men ikke fått noe svar enda..

 

Noen som har noe tips, evt vet om noen som har noe slikt liggende??

Kamei 90.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette omtrent samme spoileren som sitter på Typ89 16V da? Ligger vel sikkert noen sånne på hoggerier rundt om kring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en slik en du er på jakt etter?

03 04 05 005_WEB.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, de fleste 16V og typ89 competition har slik ser det ut til... Men de har ikke Audi 90 grøft og blink..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Herman, bare til en 90 fanger....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om en leppe eller noe som man kan feste under denne fronten for å få den lavere?? :confused:

 

Mvh

 

Arve Berge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde av min med denne fronten...

Noen som har noen meninger om hvordan det hadde blitt med cup-leppe?

 

Mvh

 

Arve Berge

AAAA0179.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent Arve.. Men troro ikke det hadde blitt fint med leppe under... Det måtte jo blitt noe universal greier, tror ikke man får noe org til denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.