#1 Skrevet April 15, 2005 Da har jeg endelig fått montert senkesettet. Er kun senket 30/30, da senkeskålene ikke passet . Målt senking (Målt fra bakken til øverkant av sideskjørt foran og bak før og etter senking) er 40mm bak og 30mm foran. Mens det fra øverkant av dekk og til kanten på hjulbuen er 35mm både foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2005 Mål fra senter felg til hjulbue! Da får du nøyaktig mål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2005 Da har jeg endelig fått montert senkesettet. Er kun senket 30/30, da senkeskålene ikke passet .Målt senking (Målt fra bakken til øverkant av sideskjørt foran og bak før og etter senking) er 40mm bak og 30mm foran. Mens det fra øverkant av dekk og til kanten på hjulbuen er 35mm både foran og bak. Det gjorde seg , hvor store felger har du på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2005 Felgene er 7,5x16 med 195/40. Men NÅ har jeg fått et problem. Det viser seg at bilen min har godkjent aksellast foran opp til 850 kg. Og så vidt jeg kunne lese av TÜV-papirene er fjærene kun godkjent opp til 770 kg. På nettsidene til butikken står det at de er til alle Polo 6N2 untatt GTI 16V. Er i dialog med butikken hvor jeg kjøpte fjærene, og håper det kan ordne seg med en erstatning (annet fjærsett) uten for store kostnader for meg selv. Iom at jeg ikke skrur selv, så må jeg betale noen andre for både bytte av fjærer og forstillingskontroll... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...