Tips til dekk-dimensjoner på 8" og 9"

Anbefalte innlegg

Hei, folkens:)

 

Jeg trenger tips til hvile dekkdimensjoner som ser penest ut når jeg skal ha 8x19 foran og 9x19 bak på en Audi A4 Cab. med S-Line understell. Vil ikke ha for mye dekk-strekk da bilen ikke skal senkes noe mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, folkens:)

 

Jeg trenger tips til hvile dekkdimensjoner som ser penest ut når jeg skal ha 8x19 foran og 9x19 bak på en Audi A4 Cab. med S-Line understell. Vil ikke ha for mye dekk-strekk da bilen ikke skal senkes noe mer.

 

Ville valgt 235/35 19 rund baut, litt mer strekk bak, men synes det er et ok kompromiss for å få like store hjul, noe du ikke får med 215 eller 225 foran, selv om sistnevnte foran og 235 bak sikkert ville sett helt ok ut. Men det gir ikke lik strekk det heller siden felgen er 2,54 cm bredere. Man kunne valgt 225/35 foran og 265/30 bak, men jeg tror det subber hvis ikke ET på felg er veldig høyt. Og ikke så pent med superbredt firkanta dekk og glippe i skjermen pga moderat senk heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjertelig takk. :)

Da blir det 235 over hele fjøla.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.