Anbefalte innlegg

Noen som vet om 18 x8 " ET 47 felger går på en Audi A5 2009 modell? Vet ikke hva orginalt ET er på disse jeg.

Skal over noen fjelloverganger neste helg, og må da få låne meg noen vinterhjul i tilfelle snø/is :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om 18 x8 " ET 47 felger går på en Audi A5 2009 modell? Vet ikke hva orginalt ET er på disse jeg.

Skal over noen fjelloverganger neste helg, og må da få låne meg noen vinterhjul i tilfelle snø/is :)

 

Om det går ja? hehe! de bilene der er jo levert orginalt med 9x20 ET 48 så 8x18 er ikke noe å være redd for ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på det Bård? Standard ET på A5 er 28...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvertfall den siden vi bruker på jobben så kommer den opp med 8.5 x 19 et 38 = ingen plassmangel men mulig jeg tar feil..

 

Da ville jo regna med at 18" passer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Org felgene jeg har fra a5 er 19x9 et 33.

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginale på min var 8,5x18 et 28 eller 29.

 

De vil komme langt inn. Men går der klar dempere så er det vel ikkje problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original innpress på A5 er 28. PUNKTUM! Samtlige A5 har 28 i vognkort. Veldig frustrerende at andre her gir råd uten å vite hva innpressen faktisk er.

 

Det vil IKKE se bra ut. Skal du ha noe som ser ok ut bør du legge deg på 25-26 eller no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original innpress på A5 er 28. PUNKTUM! Samtlige A5 har 28 i vognkort. Veldig frustrerende at andre her gir råd uten å vite hva innpressen faktisk er.

 

Det vil IKKE se bra ut. Skal du ha noe som ser ok ut bør du legge deg på 25-26 eller no.

 

Nå spurte trådstarter om det ville gå, ikkje sjå bra ut. Det står det var løysning og låne vinterhjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå spurte trådstarter om det ville gå, ikkje sjå bra ut. Det står det var løysning og låne vinterhjul.

 

My fault. Leste ikke godt nok. Så lenge det er samme boltsirkel så passer de jo, men at andre antyder standardinnpress uten å vite dette sikkert blir litt dumt. Som noen skriver her kan nok A5 leveres med varrierende felginnpress avhengig av hvilke hjul man velger, men standard innpressen er alltid 28.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var d mange meninger ja..! :P Men ser ut som dere er enige om at de vil passe på bilen, selv om det ikke vil se så bra ut! Men for ta å prøvemontere i morgen for å vere sikker.. :)

Sålenge det ikke tar inn i demperen eller noe, så burde det vel gå greit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålenge det ikkje butter i armer så går det fint

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var d mange meninger ja..! :P Men ser ut som dere er enige om at de vil passe på bilen, selv om det ikke vil se så bra ut! Men for ta å prøvemontere i morgen for å vere sikker.. :)

Sålenge det ikke tar inn i demperen eller noe, så burde det vel gå greit?

 

Mht at 9x20 ET29 med 265/30 nesten ser ut som "Volvo 240 med hjulet 10 cm innenfor bakskjermen", så tør jeg ikke engang tenke på hvordan ET48 blir, men hvis det ikke butter i fjærbenet så går det teknisk. Men det vil ikke se særlig lurt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mht at 9x20 ET29 med 265/30 nesten ser ut som "Volvo 240 med hjulet 10 cm innenfor bakskjermen", så tør jeg ikke engang tenke på hvordan ET48 blir, men hvis det ikke butter i fjærbenet så går det teknisk. Men det vil ikke se særlig lurt ut.

 

Hehe.. er på vei nå for å prøve.. om det går, så skal jeg poste et bilde her så dere får se ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.