#1 Skrevet Mars 23, 2012 Noen som har noen anbefalinger på en fornuftig plass å ta eu kontroll?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2012 NAF. Der har de vel somregel ikke verksted? Slik at de ikke prøver å "lure" på deg unødige reparasjoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2012 var på naf på godkjenning idag og de virka veldig greie iallefall=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2012 har å god erfaring med naf. Heller dårlig erfaring med rosten bilverksted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2012 Så lenge du har en bil i vettug stand er NTB Autosenteret i Vikhammerløkka, Malvik et bra sted:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2012 Naf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2012 Jeg bruker kunn NAF! Kjører gjerne 3 mil ekstra + ei ferge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2012 Så lenge du har en bil i vettug stand er NTB Autosenteret i Vikhammerløkka, Malvik et bra sted:). Har også hørt mye bra om de, det er også mange gamle møller meknikere der har jeg hørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2012 Har også hørt mye bra om de, det er også mange gamle møller meknikere der har jeg hørt Men har som regel laaaang ventetid.. og er ikke spesielt billige.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2012 Noen her anbefalte meg Tempe Auto. Har brukt de siden. EU-kontrollen gikk veldig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2012 Men har som regel laaaang ventetid.. og er ikke spesielt billige.. Mange av den gamle Møller-gjengen har sluttet nå, så kompetansen er ikke hva den var, lang ventetid også. Tempe Auto kan trygt anbefales.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2012 Erfaringer med Vinjes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 12, 2012 Jeg endte opp med og bruke Team personbilverksted på Sorgenfri. Kan anbefale dette videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 12, 2012 Har også brukt Team. Hyggelige folk. De tok 4hjulskontroll på min. Naf ville ikke da ta den siden jeg hadde quattro, så ble litt skuffa av naf der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...