Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 2,7 biturbo motor grunnet endring i planer.

Gått i overkant 180000km og har stått i A6.

Motorkode: AJK

Mangler turbo og manifolder. Svinghjul og clutch følger med.

 

7000,-/ bud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ledningsnett, ECU ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ledningsnett, ECU ?

 

Følger ikke med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger ikke med.

 

ledningslett fra styresentralboxen følger med og jeg har styresentralen liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ledningslett fra styresentralboxen følger med og jeg har styresentralen liggende.

 

Takk for infoen Michael! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen interessert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har turboer, intercoolere, orginale downpipes(piggie) , og manifolder.. Dersom det letter salg litt

 

Det er snakk om k03, nye og orginale a6 intercoolere fra en a6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen!

Bud over 7000,- mottas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen! Hvis ingen er interessert nå blir den nok plukket ned og overhalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å sette pris på ikke-komplett motor.

Du vurderer å plukke den ned for overhaling. Noen spesiell grunn til dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å sette pris på ikke-komplett motor.

Du vurderer å plukke den ned for overhaling. Noen spesiell grunn til dette?

 

Ja jeg syns det er vanskelig å sette pris den selv men jeg kan både bruke den som delemotor og oppgraderingsmotor så går ikke for enhver pris.

 

Grunnen til en eventuell overhaling er hvis jeg skal beholde og oppgradere den selv. En motor som har gått 180k har ikke vondt av å få nye pakninger, tetninger, vannpumpe, register osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, slike ting har jeg ikke noe problemer med. Tenkte mer i retning av nye rådelagre, stempelringer osv. Dvs. litt mer "grundig". Greit å ikke kjøpe motor som må total-overhales.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren skal være tatt ut av fungerende bil så skulle ikke være noe problem å sette den rett inn, men selv ville jeg ha valgt en liten "overhaling".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nyoverhalte turboer, intercoolere, orginale downpipes(piggie) , og manifolder..

 

Det er snakk om k03, nye og orginale a6 intercoolere fra en a6

 

ledningsnett har jeg også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nyoverhalte turboer, intercoolere, orginale downpipes(piggie) , og manifolder..

 

Det er snakk om k03, nye og orginale a6 intercoolere fra en a6

 

ledningsnett har jeg også....

 

Mye skal du ha for dette Even?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kunne svart på PM'ene dine så kan vi få gjennomført noe her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.