#1 Skrevet Mars 23, 2012 (endret) Vurderer å selge min 2,7 biturbo motor grunnet endring i planer. Gått i overkant 180000km og har stått i A6. Motorkode: AJK Mangler turbo og manifolder. Svinghjul og clutch følger med. 7000,-/ bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2012 ledningsnett, ECU ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2012 ledningsnett, ECU ? Følger ikke med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2012 Følger ikke med. ledningslett fra styresentralboxen følger med og jeg har styresentralen liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2012 ledningslett fra styresentralboxen følger med og jeg har styresentralen liggende. Takk for infoen Michael! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2012 Ingen interessert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2012 Jeg har turboer, intercoolere, orginale downpipes(piggie) , og manifolder.. Dersom det letter salg litt Det er snakk om k03, nye og orginale a6 intercoolere fra en a6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2012 Opp igjen! Bud over 7000,- mottas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 14, 2012 Opp igjen! Hvis ingen er interessert nå blir den nok plukket ned og overhalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 15, 2012 Vanskelig å sette pris på ikke-komplett motor. Du vurderer å plukke den ned for overhaling. Noen spesiell grunn til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 15, 2012 Vanskelig å sette pris på ikke-komplett motor.Du vurderer å plukke den ned for overhaling. Noen spesiell grunn til dette? Ja jeg syns det er vanskelig å sette pris den selv men jeg kan både bruke den som delemotor og oppgraderingsmotor så går ikke for enhver pris. Grunnen til en eventuell overhaling er hvis jeg skal beholde og oppgradere den selv. En motor som har gått 180k har ikke vondt av å få nye pakninger, tetninger, vannpumpe, register osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 15, 2012 Okay, slike ting har jeg ikke noe problemer med. Tenkte mer i retning av nye rådelagre, stempelringer osv. Dvs. litt mer "grundig". Greit å ikke kjøpe motor som må total-overhales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 15, 2012 Motoren skal være tatt ut av fungerende bil så skulle ikke være noe problem å sette den rett inn, men selv ville jeg ha valgt en liten "overhaling". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 16, 2012 Jeg har nyoverhalte turboer, intercoolere, orginale downpipes(piggie) , og manifolder.. Det er snakk om k03, nye og orginale a6 intercoolere fra en a6 ledningsnett har jeg også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 16, 2012 Jeg har nyoverhalte turboer, intercoolere, orginale downpipes(piggie) , og manifolder.. Det er snakk om k03, nye og orginale a6 intercoolere fra en a6 ledningsnett har jeg også.... Mye skal du ha for dette Even? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 29, 2012 Hvis du kunne svart på PM'ene dine så kan vi få gjennomført noe her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...