#1 Skrevet Mars 23, 2012 Sitter å leker litt med tanken på "blackout" på A4'n, med gunsmoke Lamin-X på baklykter og gul på frontlykter. Vil lyset bli veldig gult om man setter på dette? Eller går lyset igjennom uten å ta noe særlig farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2012 det blir ikke veldig gult.. xenon (blå) + gul = grønt.. jeg syntes ikke det var noen problemer å kjøre/ bruke dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2012 Synes heller ikke lyset ble spesielt gult, enda jeg har halogen pærer på min bil. Lite gulskjær i enkelta vinkler bare. Heller ikke store tapet av lysstyrke, bare litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2012 eg hadde gul film og høen pærer og hadde ikkje grønnt lys. veldig lite lys tap og lyset var litt gult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2012 her ser du forskjell på xenon og ikke xenon bak gul film(bøttene er halogen )w 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2012 Spørs om jeg skal prøve da.. er jo bare å rive av igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2012 Har du vanlig xenon og ikke gult blir det grønnskjær! har hatt alle farger av lamin-x og testet på en god del biler.. gul film + 4300k-6000k =grønt lys 3000k= gult lys.. Finn frem 2 malingspann.. bland gult og blått sammen og se fargen du får... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2012 Så en Caddy med Lamin-X her i byen, så ut som noen hadde pissa i lyktene... Finnes det ikke noe ordentlig gul lyktefilm som funker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2012 Så en Caddy med Lamin-X her i byen, så ut som noen hadde pissa i lyktene... Finnes det ikke noe ordentlig gul lyktefilm som funker? lamin-x har den finaste gul fargen. den som parts & retards har er signalgul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...