#1 Skrevet Mars 23, 2012 Har en slik hurtigkobling på ene bilen min, Hvor får jeg kjøpt flere slike ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2012 Har ikke tviltema, Torshov og BilXtra slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2012 Ikke vet jeg, derfor jeg spørr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2012 Biltema, 39,90 kr Art.nr: 80511 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2012 av alle ting, så kikket jeg nedi en peugot partner her om dagen... var en grei hurtig kobling på plussen der. Ikke lik den på bildet, denne var helt uten bolt/skru. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2012 Denne typen her fungerer også veldig bra. Biltema, 99,90 kr Art.nr: 351675 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2012 Den som Daniel linker til er av tilsvarende type som Peugeot bruker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2012 Takker for svar. Da blir det en tur på Biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...