#1 Skrevet Mars 23, 2012 Rød s2 uten drivlinje, motor og girkasse Selges samlet eller i deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2012 Har du innsugsbelg på turboen ? Samt frontfanger? BIlde av bilen og pris hel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2012 Har innsugsbelgen men ikke frontfanger. Bilen kan hentes hel for kr 9000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2012 BIlder gjerne.. Det er den opp til luftfilter boksen du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2012 har du ett bilde av bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2012 har du servoslager og tårnlager? bilder? pris om jeg kjøper hele? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2012 Tårn lagre har jeg ikke, som nevn selger jeg hele bilen for kr 9000. Ja har opp til luft filter boksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2012 coupe? takluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2012 Er du int å bytte bilen i en ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2012 Bilen er en coupe uten takluke, bytte kan være av interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2012 har du mulighet til å legge ut ett par bilder av bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2012 har du mulighet til å legge ut ett par bilder av bilen? Skal se om jeg kan ta noen bilder i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2012 noen bilder her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=222554 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 27, 2012 Pris på ratt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 27, 2012 Jeg er interesert i Servoslanger,midtkonsolldel som ligger irundt brekk og s2 grill merke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 27, 2012 pris på ratt og frontlykter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 28, 2012 Denne bilen som kostet 15k SEK på Blocket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 9, 2012 har du denne bilen enda?`eventuelt hvor mye er plukket av den til nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...