Verktøy for låsing av kam 1Z 1,9TDI

Anbefalte innlegg

Hvor får man tak i dette på en lørdag? Må av med toppen på min audi 80 ettersom jeg har en fiiiin klakke lyd. den har ikke kugga over regreima heller, så må demontere mer for og prøve finne feilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke ha verktøyet for demontering med ved montering er det greit å ha ;) Biltema har vel.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe link til biltema så jeg får med meg rett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er stort sett bare en flat profil man trenger. Det er et flatt spor i bakenden av kammen, denne skal ligge plant med pakningsflaten på toppen. Værre er det ikke, men låseverktøyet brukes for å forhindre at det vrir seg når man strammer bolten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker bare 10mm fastnøkkel eller skyvelær. Skal ikke mer til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det meste demontert. mangler kun få av ledningene til glødepluggene for og kunne løfte av toppen. takk for alle tips ang låsing :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke de bare å nappe rett ut da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke de bare å nappe rett ut da ?

Greit at alt står på punktene, sånn at det bare er til å sette det sammen igjen når registeret skal på. men er ikke så nødvendig å låse det av ved demontering, flytter seg ikke da så.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledninga på glødeplugga sitter så fælt att jeg ikke tør ta i mer rett og slett..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit at alt står på punktene, sånn at det bare er til å sette det sammen igjen når registeret skal på. men er ikke så nødvendig å låse det av ved demontering, flytter seg ikke da så.

Nå blir det pratet om flere ting her.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningene til plugga er bare å dra ut.. De sitter godt, men slipper plutselig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg klarer dra de løs i morra, nå er det for mørkt ute til og skru mer i dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.