#26 Skrevet Juni 4, 2012 Har du noe nærmere bilde av venstre døra i nederkant? Hvordan ser den ut? Noe rust i fremkant (som er et utsatt sted på disse)? legger ut noen bilder av døra jeg bare og spørre hvis det skulle være noe:) har banket med skrutreker ingen hull i bunnen på døra. kom gjerne med bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 4, 2012 skal ta noen bilder i morgen jeg og legge ut:) ja skal ta bilder i morgen etter jobb jeg og legge ut er det dette du trenger??? ja kan se sånn ut vist det er til en 5 trins golf/caddy vet du hva som er forskellig på di fra 4 til 5 trins? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 4, 2012 ja kan se sånn ut vist det er til en 5 trins golf/caddy vet du hva som er forskellig på di fra 4 til 5 trins? for og være ærlig vet jeg ikke,men det sitter ei 5 trinns kule der:) Men det er vel folk i klubben som kan svare på dette eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 4, 2012 Har du vindusvisker bryteren og er den samme på cab og vanlig golf 1? Lurer på om min muligens har tatt kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 5, 2012 (endret) Har du vindusvisker bryteren og er den samme på cab og vanlig golf 1? Lurer på om min muligens har tatt kvelden. skal se men tror ikke jeg har den vet ikke om en er lik men Lagt til etter 2 timer 53 minutter: har ikke den desverre:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 6, 2012 for og være ærlig vet jeg ikke,men det sitter ei 5 trinns kule der:)Men det er vel folk i klubben som kan svare på dette eller? den sto på ei 5 trins kasse da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 6, 2012 den sto på ei 5 trins kasse da eller? ja det gjorde den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 6, 2012 Har du håndbrekk? Trenger hele greia. Kabel har jeg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 6, 2012 Har du håndbrekk? Trenger hele greia. Kabel har jeg selv. sorry det har jeg ikke:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 1, 2014 Grenrør solgt? Servo rattstamme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 11, 2014 Har du vindusviskermotor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...