#1 Skrevet Mars 24, 2012 Hei, har et kjapt spørsmål. Skiftet hele det orginale eksosanlegget i høst, men i ettertid har jeg tenkt mye på å skifte ut enderøret med et dobbelt i min evige søken etter å gjøre bilen mer og mer særegen. Har sett et par enderør på Bilteme eks. men har også lagt merke til at enderøret som sitter på bakpotten nå er unormalt smalt! Så mitt spørsmål er om noen kjenener til et enderør som splittes som passer på den orginale bakpotten. Eller kan jeg bare skjære til hullet i bakpotten og sveise på et enderør? På forhånd takk! Vetle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2012 Her er nokon varianter;) http://www.kelkoo.no/c-100372023-biltilbehor/keyword/endestuss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2012 Ja, finner endestusser. Men kutter jeg bare et hull i bakpotten og sveiser den på? For dimensjonene på den som er der nå (som er skjult under bilen) og de jeg har funnet er jo helt ulike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2012 Legg ut eit bilde korleis det ser ut no;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2012 Gjør det i løpet av kvelden, men er bare det orginale på Golf 4 Highline. Finner ikke noe bra bilder på google da. Mulig engelsken ikke er helt stødig på temaet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2012 Her er to bilder. Tenker å lakkere og skjære til plasten [ATTACH]171669[/ATTACH] Sent from my LG-P990 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2012 Sent from my LG-P990 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2012 Kjøp ferdig leppe på møller for ein liten sum, det er med utsparing til endestuss:) V5/V6 leppe Ellers kutter du berre slik at røret blir rett so kan du skru det nye på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2012 Eksempel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2012 Hmm, jeg syntes de endestussene som er på nå orginalt er så utrolig smale, men du mener det bør finnes noen som passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2012 Du kapper bare av de stussene som er og sveiser noen nye innpå potta.... Akkurat gjort det på ei potte til BMW'n min jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2012 Eg har golf 4/bora og har tenkt å skifte ut bakleppa med utsparing til eksos og lage til noko, så kan poste resultatet her ved int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 27, 2012 Hmm, takk Mikkel. Burde jeg skjønt selv! Det må du veldig gjerne gjøre Frank! Vet ikke når jeg får gjort det selv, men om du har den samme orginale potten som jeg har så må du gjerne legge ut målene på endestussene som er der nå og, om det er mulig når du evt gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...