Høyderegulering på lyktene min virker ikke??

Anbefalte innlegg

Har nettopp jobbet litt på bilen min angående kjølevannet (Audi A6 1.8T quattro 2002 avant) . har tatt vekk ekspansjonstanken og holde på litt der. Når jeg var ferdig og satt på plass alt og startet bilen fikk jeg en feilmelding i diplayet at høydejusteringen ikke virker på lyktene mine. :confused:

Jeg startet bilen på nytt og så at lyktene gikk ned og opp og det kom ikke noe feilmelding før etter 40 sec, prøvde å starte bilen på nytt men fikk feilmelding med engang uten at lyktene gikk opp og ned.

Er det mulig jeg har vært borti noen ledninger der så har dårlig kontakt? Noe rele eller noe sånt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ha kommet borti noe som har med sensoren som går til den nedre bærearmen?

Det er en vinkelsensor med et stag som går til bærearmen på den ene siden. Den sensoren skal angi høyde på bilen sånn at lyktene kan kompensere på høyden sin for evt. tung last på en av akslene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke og gi tilbakemelding i morgen :) takk for tipset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg har ikke kommet borti sensorer :P er det noen andre plasser jeg kan lete etter feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mulighet for å få avlest feilkoder? Da er nok det det enkleste/beste for å komme videre tror jeg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på og bestiller meg diagnosesett nå, så håper å ha det i løpet av neste uke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått lest av feilkoden i dag:

Saturday, 31 March 2012, 18:31:30

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 4Z7 907 357

Component and/or Version: dynamische LWR D06

Software Coding: 00050

Work Shop Code: WSC 02325

1 Fault Found:

00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)

31-00 - Open or Short to Ground

---------------------------------------------------------------------------

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vel fremre sensor lagt på røret da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i Dags antydning.... Ellers kan det jo også være noe trøbbel med kabling/sikring til sensoren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta og sjekk opp i ledningene til sensoren om det det kan være dårlig kontakt noen plass neste uke. Hvis det viser seg å være en defekt sensor er det noen så vet sånn ca pris for en ny?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.