#1 Skrevet Mars 25, 2012 Har merket at det sitter tillegsvarmer på damas passat tdi 1,9 130hk 2001 mod. Trodde ikke dette var orginalt på disse.? Hvor sitter varmeren i motorrommet? Og får man tak i utstyr for å kunne stille inn med timer osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2012 Info; Kan også være at det er elektrisk varmer på 3bg. Har det på min fant jeg ut. Er et varme-element som styres av utetempen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2012 Er ihvertfall ikke originalt standardutstyr, min ex-2001 Passat TDI 4Motion med AVF-motor hadde ingen dieseldrevet tilleggsvarmer. Den bilen var solgt ny i Norge, så den skulle hatt det om det var standard. Kanskje det gikk an å få som ekstrautstyr? Men da burde det vært med fjernkontroll.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2012 Sitter som regel i venstre Innerskjerm foran. Ekstra fjernkontroll og ombyggingskit til parkeringsvarmer skaffer jeg men må vite hva slags varmer som sitter der først. mest sannsynlig en webasto da eberspacher ikke kom på markedet før litt senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2012 er det webasto? kjøpte et monteringssett for ettermontering av vebasto.den er plassert litt nedi mellom motor å kjølevannstanken.trangt å jævlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...