9.5"x19 ET35 på A4 B8 avant quattro?

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg bare lurer på om det går, og ser bra ut med 9.5"x19 ET35 foran og bak på A4 B8 avant quattro? Kikker litt på BBS LM replica, og ønsker mest mulig kant:). Har prøvd å finne bilder rundt om, men finner bare med forskjellig bredde foran og bak:)

 

På forhånd takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9,5x19 ser garantert bra ut på b8! Litt langt ut kommer de, men hold deg til 245.35.19 slik at du får litt strekk så går dette fint!

Desto mer du senker desto penere blir dette;)

BBS lm synes jeg ser litt små ut på b8, men smaken er som baken..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det hadde vært bedre med 9.5" ET 45? Er så vanskelig å tolke ut ifra de få bildene jeg har sett:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener jeg har 9x20 Et 45 på min B8, så du kan jo se på bildene mine, så ser du der ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikket på de nå. Ser bra ut det der. Liker at de fyller ut mest mulig:) vanskelig å se på bildene dine hvor lang ut de ligger foran. Lurer på om det er optimalt med 9.5" et 35 foran liksom. Kan jo gå får 8.5" og space ut, men mister kanten på LM felgen synes jeg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikket på de nå. Ser bra ut det der. Liker at de fyller ut mest mulig:) vanskelig å se på bildene dine hvor lang ut de ligger foran. Lurer på om det er optimalt med 9.5" et 35 foran liksom. Kan jo gå får 8.5" og space ut, men mister kanten på LM felgen synes jeg.....

 

Hos meg mener jeg de ligger veldig bra foran, men de kunne ligget lengre ut bak. Dette kan evt endres på med spaceer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et45, blir for langt inn på b8 etter min mening. Ideelt sett burde du hatt et38-39

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9.5 ET35 går ikke fremme, ikke i nærheten en gang. Muligens bake men jeg har mine tvil…

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville kjørt 9x19 jeg :) Enkleste og safeste er ofte det beste, selv om det da evt utelukker din drøm om de felgene du har sett for deg :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott med mange svar:) Men vil det gå med 8.5" Et 35 foran da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott med mange svar:) Men vil det gå med 8.5" Et 35 foran da?

 

Ja det vil gå helt fint :)

 

Jeg har 9" og ET35....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må endre hva jeg har skrevet. Sjekket fakturaen nå, og jeg har 9x20 et 45, 245-30-20.

 

Sorry :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det bli bedre hvis en går for 9.5" ET 45 foran da? Vil det gå innenfor? Ellers så må jeg bare gå for 8.5 og ET 35 rund baut....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra tilsvarende tråd på Audizine...

 

9.5x19 ET41 foran:

 

IMG_2254.jpg

 

Bak med 5mm spacer (altså ET36):

 

IMG_2244.jpg

 

Diverse:

 

IMG_2286.jpg

 

IMG_2278.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja. Ser ut som jeg skal gå for 9.5" Et 45 på alle 4 da, og space ut til jeg er fornøyd:) Vil kantene på BBS LM replica bli markant større fra 8.5" til 9.5", når ET blir 45? Ang dekkdim så tenker jeg 245.35. Høres det greit ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9.5 ET35 går ikke fremme, ikke i nærheten en gang. Muligens bake men jeg har mine tvil…

 

Er det ikke større plass fremme enn bak på b8? Mener å huske det!

9,5x19 et42 prøvde jeg på min b8, og da hadde jeg nesten flush, kunne hatt dem 3-4mm lengre ut med 235.35.19.

Men bildene over her er jo tydelig nok, bestill et45 og space ut om du føler for det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke større plass fremme enn bak på b8? Mener å huske det!

9,5x19 et42 prøvde jeg på min b8, og da hadde jeg nesten flush, kunne hatt dem 3-4mm lengre ut med 235.35.19.

Men bildene over her er jo tydelig nok, bestill et45 og space ut om du føler for det:)

 

Nei er nok ikke det, min flusher fremme med 9x20 ET35 men bake er det litt bedre plass...

 

Bak:

IMG_2743.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det nok 9.5" ET 45 på alle 4 ja. Og 245.35 dekk:) Takk for all hjelp folkens!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.