#1 Skrevet Mars 25, 2012 Heisann! Har en repro-grill for enkeltlykter til G2 liggende. Synes bilen min kledde doble lykter bedre, så da går denne. Med rød stripe. Uten emblem, originalt passer inn. IMG_0042 by fabianrosenberg, on Flickr Send PM! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2012 (endret) Er det grill som er til tom 87mod? Edit; sendt deg pm Edit2; Takk for handlen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2012 Jeg har da prøvemontert den på min 89, og den passer der. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2012 Er det grill som er til tom 87mod? Det er den tidlige grillen, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2012 SOLGT! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...