Bestille fangere fra utlandet?

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter nye oem fangere, jeg finner det jeg skal ha i England/Tyskland, er det noen som har erfaring med frakt/skader/pris på såpass store kolli?

 

Finnes det en tjeneste hvor jeg sender "bud" til Tyskland/England og henter en pakke for meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne da jeg lurer på det samme selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sendt varer fra Tyskland, men da har disse gått til Sverige da mange av disse folkene ikke er interesert i og sende til ikke EU land. Jeg har en del kompiser i Sverige så jeg hentet varene selv, men man kan også bruke posten i svinesund til og ta imot og dra ned og hente det selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt noe om at de ikke tar poste restante i Sverige lenger? Eller mulig det bare gjaldt Ärjëng...

 

Men lurer også på det samme som de 2 første over her, er ikke så veldig mange som sender selv til Sverige (EU) og Norge er vel nesten enda værre, men er det noen som har konkrete erfaringer med sendinger av så store ting, med tanke på skader og muligheter for frakt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestillte framfanger fra Tyskland i plast. Den kom frem hel og pen:) Kompisen min som bestilte ifra en norsk bedrift (glassfiberfanger) fikk derimot en fanger som var knekt.... Så akuratt hvilket land du bestiller fra har ikke så stor betyding så lenge det er godt innpakket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handet votexen i UK.. Funker knall :)

 

Handlet hos vw i uk.. Har du delenr så kan jeg sjekke for deg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som husker ca hvor mye det kom på i frakt fra tyskland/england ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte ca 500 for STI vinge og litt div til Imprezaen. Var en ganske stor eske som kom. Dette var fra USA da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en nettside de bestiller fra?

 

Min far fikk sendt 2 skjermer og et panser med DHL fra Frankriket for 700 nok. Via et firma i Frankriket da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte nettopp org 90 coupe fanger fra UK. Fanger med frakt kom på 1050,- ;)

Betalte 75 pund i frakt. Var helt skade fri når jeg mottok den :)

Så det er absolutt lønnsomt og bestille fra utlandet. Så lenge varen er godt nok pakka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.