#1 Skrevet Mars 26, 2012 Velkommen til atter et lokallagstreff med hyggelig bevertning på Peppes Pizza i Tønsberg, andre torsdagen i april, nærmere bestemt 12.04. Vi samles rundt bordet fra 18:30 - ingen spise/drikke-plikt. Vel møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2012 Kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2012 (endret) Kommer vel da, tenker jeg! Tar vel med konemor også! Har også sannsynligvis med skiltplater og klistremerker, kanskje noen trenger nye til vårpussen? Skiltplater: 50,-/stk Klistremerker: 20,-/stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2012 Bumper denne opp igjen for å minne folk og fe om at det er førstkommende torsdag, kom kom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2012 Vi kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2012 skal se hva jeg rekker, men er tiden der så stiller jeg opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2012 Næmmen, Poosz Jeg skulle gjerne ha kommet men skal få besøk, sorryy, Chris william! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2012 Ta med besøket da vel? Man må jo ha mat! Mmmmm... Pizza.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2012 Kan hende jeg kommer i morgen alikevel, herremannen ekke sikker på om han orker å komme til meg i morgen. ) Får svar rundt kl 18.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2012 Mmm.. Pizza... Kommer (trolig i partygålfen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 12, 2012 Poosz ringte akkurat å minnet meg på det ... Skulle man gjort uten han? .. Så da kommer vel jeg og ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 12, 2012 Hehe;) vi er her og venter vi;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 12, 2012 Knallbra treff, med tilsammen 13 medlemmer på plass!! Vi diskuterte og jugde litt, spiste mye pizza, og Jane ga oss flotte gaver! En kjapp dekksparking og beundringsrunde på Sjøfartsplassen avsluttet herligheten. Noen som har bilder? Mine ble rimelig dårlige i tussmørket på Peppes.. : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 12, 2012 Synd jeg ikke kunne komme, men får ta det igjen neste gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 12, 2012 Ble en litt brå adjø på meg i dag ... Har egentlig alt for mye å gjøre med jobb osv, så måtte bare komme meg videre.. Får ta litt dekksparking neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...