#1 Skrevet Mars 26, 2012 (endret) Lurer på å kvitte meg med en 6tr. giroverføring,noen intresse for det?? Den store kula på overføringa har litt slakk,ellers rett og fin! Braketten oppå kassa er ny... Pris: 3000/bud over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2012 hva følger med? om den er komplett 100% bra og ikke bøyd byr jeg deg 3000kr , skal til kongsberg på onsdag, så da kan jeg evnt hente i hoksund -kongsberg om du er i område, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2012 Er det denne som egentlig var til rs2 kassen jeg kjøpte for 2 år siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2012 Er det denne som egentlig var til rs2 kassen jeg kjøpte for 2 år siden? Det veit jeg ikke....??!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2012 Opp en tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2012 nei å nei.. han skulle ikke ha det allikevel? Du skulle ha solgt til meg da jeg sa jeg skulle ha det for snart 1 mnd, så hadde vi begge sluppet mye frem og tilbake;) Løp å kjøp folkens! dette er sjeldne og dyre deler! bare fremre staget koster over 5000kr nytt på møller, bakre staget er ikke å få tak i nytt, alu brakketen er så vidt jeg vet veldig dyr den og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2012 nei å nei.. han skulle ikke ha det allikevel? Du skulle ha solgt til meg da jeg sa jeg skulle ha det for snart 1 mnd, så hadde vi begge sluppet mye frem og tilbake;) Løp å kjøp folkens! dette er sjeldne og dyre deler! bare fremre staget koster over 5000kr nytt på møller, bakre staget er ikke å få tak i nytt, alu brakketen er så vidt jeg vet veldig dyr den og Var det jeg skulle gjort... Men han samma karen skal fortsatt ha det... Men ingenting er solgt før penga er på konto... Så her er det mulighet å få tak i en sjelden vare fortsatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2012 kan gi deg 2000kr inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2012 kan gi deg 2000kr inkl frakt Ikke aktuelt desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2012 Ikke aktuelt desverre... ok Men du vet de da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...