#1 Skrevet Mars 26, 2012 Lurer på hvilken farge jeg skal lakkere bremse calipperne på min isbrehvite Audi A7.. Noen som har tips/bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2012 Keep it clean,enter sølv eller sort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2012 Alt annet enn svart er harry, så lenge det ikke står Porsche eller Ferrari (eller lignende) på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2012 Hvite på hvit bil er rått. Helvete å holde rent sikkert men tøft Sent from my HTC Desire using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2012 svart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2012 Trur faktisk det hadde vært litt kult med hvite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2012 Tja Harry og Harry.. Alle får vel ha sin mening, personlig så synes jeg at litt knalle farger ofte kan sprite opp looken litt, spesielt om fargen gjenspeiler noen detaljer på felger osv.. Synes eks røde ikke er så verst jeg da, selv om ikke er noe highend bremser.. Men smaken er som baken, på hvit bil kan jo hvit fungere, spesielt med hel svarte felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2012 Hvit hadde vært fett... men hvordan holder fargen seg tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2012 Hvit hadde vært fett... men hvordan holder fargen seg tenker jeg Om du gjør et greit grunnarbeid med pussing av evt rust, og bruker skikkelige saker så skal det holde bra. Jeg har gått for disse her, men har ikke rukket å få testet det enda: http://www.partsandretards.no/diverse/foliatec-caliperlakk Hvit blir jo fort veldig møkette på et slikt sted men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2012 http://porschecalipers.co.uk/uk/81/produkty/49/refurbishing.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...