Erfaring med Goodyear Eagle F1 Assymetric 2??

Anbefalte innlegg

Del erfaringer, ser at de finnes for i underkant av 2000,- pr stk(235/35/19) hos Dekkonline.no. Er det et bra kjøp??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastiske dekk! Har hatt det på samtlige av mine biler der de har hatt dimmensjonen, og går for det igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastiske dekk! Har hatt det på samtlige av mine biler der de har hatt dimmensjonen, og går for det igjen :)

 

Vet du forskjellen på de som heter 1 til slutt og ikke 2?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 har et annet mønster. 2 er en oppdatert utgave :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 har et annet mønster. 2 er en oppdatert utgave :)

 

Hvordan er de på støy?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2eren støyer minst, men det er ikke noe bråkete dekk i den forstand :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er meget fornøyd med mine (nr. 1, da nr. 2 ikke var å få i min dimensjon).

Hadde først Pirelli P-Zero Rosso (245/40-18) som støyet lite, men sporet veldig, så ble det over til 245/40-19 og Pirelli P-Zero som støyet noe inni granskauen. Bytter derfor ut disse med Dunlop SportMaxx i samme dim. pga erfaring med at de er ganske ok på støy. Dekkene jeg fikk var gamle og med feil på, og fikk da Goodyear-dekkene i stedet. De er også de jeg er helt klart mest fornøyd med. Er veldig opptatt av det med dekkstøy, siden det er så store forskjeller..

Nr. 2 er et nyere/oppdatert dekk ja, det er vel muligens enda bedre på støy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er meget fornøyd med mine (nr. 1, da nr. 2 ikke var å få i min dimensjon).

Hadde først Pirelli P-Zero Rosso (245/40-18) som støyet lite, men sporet veldig, så ble det over til 245/40-19 og Pirelli P-Zero som støyet noe inni granskauen. Bytter derfor ut disse med Dunlop SportMaxx i samme dim. pga erfaring med at de er ganske ok på støy. Dekkene jeg fikk var gamle og med feil på, og fikk da Goodyear-dekkene i stedet. De er også de jeg er helt klart mest fornøyd med. Er veldig opptatt av det med dekkstøy, siden det er så store forskjeller..

Nr. 2 er et nyere/oppdatert dekk ja, det er vel muligens enda bedre på støy.

 

Takk for tilbakemelding, hva med slitestyrke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt for tidlig å si ennå, har bare kjørt de én sesong så langt.. Men noen andre har kanskje erfaringer med dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 er det beste dekket i henhold til reifentest.de i Tyskland.

 

Kjøpte nylig 4 dekk, 225-45/17 til litt over 4000 av dekkonline.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.