#1 Skrevet Mars 26, 2012 Halla. Lurer på om noen har RS2 nav å selge el bytte ? Driver å prøver noe greier på bane ræsarn så trenger da litt driv detaljer fra RS2n Skrik ut Ok. Johan 97197160 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2012 Trenger du bare hjulnav? Har en del liggende jeg, så vi kan vel få til noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2012 Trenger kun hjul nav ev . Har spacer nå som bygger om fra 5-112 til 130 men vis det blir for brett etter bredding så må jeg nok ha fler alternativ. Porsche felger er breie plus sære innpress Har du ev 4 st ? Må vell snart skremme den der jeepen din Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2012 Har i hvertfall 4 nav til rs-2, der må det litt forandring til for og passe, men det er noe du fikser Johan Skremme Amarok`n litt ja, får se litt fremover, mulig jeg bytter til en 180hk. 8-trinns DSG i løpet av året. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...