Kan display for kjørekomputer repareres eller kjøpes nytt? - Audi 80/S2

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som vet om man får kjøpt nytt eller reparert selve displayet for kjørekomputeren i gamle audier, tenker da på 80/S2.

På forhånd takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på ebay er det utrolig hva man får kjøpt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har du rett i!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye er gjort hvis du peller det fra hverandre og renser kontaktene før sammenstilling også! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye er gjort hvis du peller det fra hverandre og renser kontaktene før sammenstilling også! :)

Ja. Problemet er at jeg har fått den vanlige halvmånen som begynner i bunn og blir større og større. ser nesten ikke noe lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om jeg forstår deg riktig såer det skjermen som går i fra hverandre? i så fall er det jo bare å bytte dne om du skulle ha en til overs :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det stemmer:) Men det har jeg jo ikke:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Er det noen som vet om man får kjøpt nytt eller reparert selve displayet for kjørekomputeren i gamle audier, tenker da på 80/S2.

På forhånd takk.

Hei.Jeg har et komplett display til 2,2 liggende,det har ivertfall ladetrykksindikator forbruk etc.

sitter også varsling for lys å diverse.

Tok dette ut av ett komplett dasjbord jeg kjøpte,men jeg har en 2,8 e så måtte flytte over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.Jeg har et komplett display til 2,2 liggende,det har ivertfall ladetrykksindikator forbruk etc.

sitter også varsling for lys å diverse.

Tok dette ut av ett komplett dasjbord jeg kjøpte,men jeg har en 2,8 e så måtte flytte over.

Hei. Ja, passer den versjonen med ladetrykket på den uten da? Er ikke det til S4 og S6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.Dette er fra en s4 ja, om det er en helt vanlig bensinkomputer du trenger vil ikke dette fungere på din,da den øverste indikatoren til venstre viser ladetrykk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.Dette er fra en s4 ja, om det er en helt vanlig bensinkomputer du trenger vil ikke dette fungere på din,da den øverste indikatoren til venstre viser ladetrykk.

Ja tenkte meg det. Da går det nok ikke nei:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å skru ut instrumentpanelet å bytte skru av kjørekomputer-enheten bak på, gjort på 5 min. Gjelder bare å finne en ny enhet da, men er noen i omløp på markedet hvis du følger med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk at det er forskjell på kjørecomputer enheter med og uten autocheck da.. hvis du vil slippe å modde den slik jeg gjorde... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et par sånne liggende.. går billig (100kr ? )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bytte hele greie, men så først etter selve displayet og ikke hel enheten på instrumentpanelet. Men hvis Frank har hele greie for 100 spenn. Så er jo ikke det noe problem heller akkurat:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.