#1 Skrevet Mars 27, 2012 har fire bremsecalipere som jeg mistenker er til en 996 carrera 4. delenummeret er 996 352 422 de trenger et nytt strøk med klarlakk for å bli strøkne. bud ønskes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2012 Dumt spørsmål, sikkert, men du har altså fire kalippere som har samme delenummer? alle blir da høyre bak f.eks? Ser de er ulike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2012 Kan det brukes vanlig blekkwire inn på disse? Eller er de beregnet for brekk utenom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2012 Dumt spørsmål, sikkert, men du har altså fire kalippere som har samme delenummer? alle blir da høyre bak f.eks? Ser de er ulike nei selvfølgelig ikke. de to andre har dele nr 996 352 421 om jeg ikke husker helt feil. Kan det brukes vanlig blekkwire inn på disse? Eller er de beregnet for brekk utenom? disse er ikke med brekk. da porsche har håndbrekk i trommelform inni bremseskiven. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2012 nei selvfølgelig ikke. de to andre har dele nr 996 352 421 om jeg ikke husker helt feil. Send meg en fin pris for et par på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2014 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2014 Tror ikke Jonas har vært medlem her på veldig lenge.. søk han opp på f.eks facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...