#1 Skrevet April 15, 2005 Vurdere å senke min vw bora. tenke å kjøpe meg justerbart, først og fremst høydejusterbart. hvilke kombinasjoner av merker er å foretrekke? vil det være lurt og i tilegg kjøpe justerbart på stivelsen, og er rustfritt nødvendig?? håper på svar omkring dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2005 Gå for KW. Jeg har KW V2 Inox på min golf og er superfornøyd. Vil anbefale å gå for rustfritt. Dette settet er med Gule konidempere(vet ikke om de blir levert med dette nå) som kan justeres i hardhet. Foran justerer du med et hjul oppe på demperen mens bak må du ut med demperen hvis du skal justere. Jeg kjører med 75-100% stivhet foran og med 25% bak. Det du bør være ops på er at de blir veldig stivt med dette settet, så kjører du på litt dårlig vei så blir de mye hopp å sprett. Men kjøreegenskapene blir som på en gokart så de er totalt verdt de å ha de på. Dessuten kan du senke veldig lavt, kjører faktisk nå med høyeste instilling bak og ca midt på foran. Hvis du går på http://www.otenett.com så kan du se hvordan de ser ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...