Demontere blinklys - Audi a6 c4

Anbefalte innlegg

Hei.

Som jeg har nevnt i tittelen så lurer jeg på ossen jeg skifter ut disse blinklysene som sitter ved hovedlyktene fremme? har tittet litt men for meg så virker det som di sitter fast i selve lyktene?

Lurer derfor på om det er noen her inne som har noe tips til hvordan jeg kan demontere disse blinkerne?

Mvh. vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er samme som på Audi 100 c4, så er det vel ett klips på baksiden..? om ikke jeg husker feil.

om det er samme så trykk inn klipset og dytt ut blinklyset :) skal være ganske enkelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok da skal jeg prøve å se om jeg finner det klipset..

Takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klipset er en del av blinklyset, synes best på førersiden hvis du lyser med en lykt nedi der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips: Gammel plast knekker lett... Been there done that.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er samme som på Audi 100 c4, så er det vel ett klips på baksiden..? om ikke jeg husker feil.

om det er samme så trykk inn klipset og dytt ut blinklyset :) skal være ganske enkelt.

Det er likt ja, det er bare selve størrelsen på huset og glasset som er forskjellig (A6 er noe mindre enn 100)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente det er en plastikk "skrue" m stjerne spor, som skulle dreies 90gr, så kunne man bare trekke ut blinkers....

Tar gjerne feil der... hm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok takk for svar folkens :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.