#1 Skrevet Mars 27, 2012 (endret) solgt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2012 Har du noe mål på yttre knute på de der? Har Rs2 girkasse i en A4 B5 1.8tq, men aner ikke om de passer i navet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2012 Har du noe mål på yttre knute på de der? Har Rs2 girkasse i en A4 B5 1.8tq, men aner ikke om de passer i navet.. Ytre kon har et mål på ca 30mm i diameter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2012 Akkurat bytta en knute i dag så skal ta å måle den gamle så gir jeg lyd fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2012 Ingen som trenger noe??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2012 byr 1500 ink frakt for begge jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2012 Jo jeg trenger:-) Må bare få kommet meg hjem så jeg får målt litt om de passer:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2012 Da var de solgt tråden kan stenges:) GOD PÅSKE FOLKES:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...