#1 Skrevet Mars 27, 2012 Har en Audi 200 med motor som starter og går greit på tomgang. Så fort turtallet blir økt så stopper motoren. Har kontrollert for falskluft. lagrer feil sporadisk på defekt motorstyreenhet. Men dette er trolig bare en tull feil. noen som har noen erfaring med dette? Problemet kom etter turbo bytte. Tåler altså ingen berøring av gasspjeld, men går fint på tomgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2012 Hadde samme "problemet" på min Audi S6 20vt. Startet på tomgang, men med en gang jeg rørte spjeldet så stoppet motoren. Problemet var at jeg var ekstremt trøtt og sliten etter mange timers skruing. Klødde meg i huet noen timer før jeg snublet i røret som skal stå mellom turbo og intercooler.. Har du husket å kople på alle slanger å rør? LMM? Kan virke som hjernen ikke får med seg hvor mye luft som går inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2012 Prøvde ny ecu idag å da ble det bedre. men denne var til annet oppsett enn den motoren som står i. Skal prøve med orginal ecu nå evt bytte til org chipper. Så hvis noen har noen av delene så rop ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...