#1 Skrevet Mars 27, 2012 Hei selger mine oz ultraleggera 8*17 ET 35 med hankook rs2 dekk,dette er mine banehjul. Disse er ikke strøkne da de har vært i sandfella ett par ganger. Jeg kjøpte alt splitter nytt for to år siden,såvidt med bekjent er det kun skrammer på de. Dekka er noe slitt på ytterkantene. De er ikke brukt mye,men pga elendig fører så har de vært i sandfella ett par ganger for mye. Setter prisen til 4000 De befinner seg i porsgrunn Tlf 48271693 eller pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2012 Er dette felger som kan bli strøkne med litt pleie? Kan du legge ut nokon bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2012 Ja,de kan bli fine de. Skal på verkstedet i morra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2012 Fremdeles til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2012 Sikkert dum som spør men hva er boltsirkelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2012 5*112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2012 Fortsatt til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2012 Fortsatt til salgs? ligger her ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...