#1 Skrevet Mars 27, 2012 (endret) Skal på med noen gullideckel felger snart å lurer i hovedsak på hvor bred adapter jeg bør gå for. Felgene er 7x16 med et e.t på 65. Bilen som de skal på er en golf 3 gti med et 38. det kommer også justerbart på denne øye straks, om felgene stikker litt utenfor er vel bare et lite pluss å ikke minst hvilke dekk dim. bør jeg satse på for at det blir perfekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2012 Blir noen helsikes puddinger av noen adaptere bak, men 40mm bak og 30/35mm foran ville jeg ha gått for, sammen med 195/40-16 dekk. Strekk får du ikke mye av, da må du ty til "sykkeldekk", og det ser i mine øyne ikke så veldig bra ut (derfor foreslår jeg heller ikke noen dekkdimensjoner). Mulig litt lett valsing må til hvis du skal senke noe særlig. Felgen er også såpass smal at det ikke kommer til å se bra ut om de stikker utenfor og burde derfor heller "tuckes" - men igjen, dette er bare i mine øyne. Hvis du vil få de utenfor, får du skaffe to stk. 8x16 og slenge på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2012 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4077630 side1 post nr3 så ser du hvordan ca det vil se ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2012 Her er adapterene jeg brukte når jeg kjørte 7x16 ET 65 med 195/40 på Poloen, 35 og 45mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2012 Sant som du sier mads at det blir vel litt feil med å ha dem for langt ut. ser ut til at det blir 35mm adaptere både framme og bak, men skal høre med håkon om han skaffer større for bakhjulene:) takker for glimrende svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...