Spørsmål etter 4 hjulskontroll Touran

Anbefalte innlegg

Har senkent min 2011 Touran med H/R fjærer. Har så hatt bilen på 4 hjulskontroll (se vedlagt PDF).

Lurer litt på hvordan jeg skal lese dette. Jeg vil tro kolonnen "Første" er før justering og "Siste" er etter justering? "Spesifikasjoner Min/Maks" er vel grenseverdienen som det så skal justeres inn etter? Hvis mine antagelser stemmer, så er vel alle tall "innenfor" slik jeg ser det!?

Når man ser på Front/Camber, så var både høyre og venstre like før justering, mens etter justering så er de ganske ulike (høyre har endret seg en del). Den ligger fortsatt innenfor, men er dette noe som jeg burde klage på å få de til å justere så de blir mer like hverandre?

Ellers ser tallene ok ut?

4hjulskontroll.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer sånn som du sier :) men den forskjellen i camber har i praksis ingenting og si :) og som du sier er den innenfor, så ikke mist nattesøvnen pga det :) er vell uansett ikke camber justering foran på touran? :)

viss mekanikeren hadde knipset i høyre framhjul før han skreiv ut seddelen, så hadde den garantert endret seg.. ja, så følsomt er det :)

ivertfall, det der så bra ut! tut og kjør :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få godkjent senkesett i vognkort må jeg vel i tillegg ha justering av lasteavhengig ventil? Og i tillegg lysjustering?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.