dunkelyd i forstilling på touran

Anbefalte innlegg

har lenge hatt ei rar dunkelyd i forstillinga på touranen min. har faktisk vår vekk et par uker no men kom ijenn i går:confused:

dunkelyden kommer når eg svinger å gir gass, jærne ved har akselrering og sving, men kan komme kun ved sving og svak pådrag også??.

virka som att når de er tørt i veire blir lyden værre. har skifta svinglager. noen med ett godt råd eller 10?+

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ytre drivakselleddene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ytre drivakselleddene?

men ha d komt å gått da? bilen har gått 80000km

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen fleire med dette problemet? har vært bra lenge, men i dag kom lyden ijenn... ca 3 uker sida eg hørte den sist???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde noe lignende må min tidligere 2006 model.

Det var motor feste som defekt, men trodde det var fra forstillingen etter lyden.

Etter en kjapp tur på møller fant de ut av saken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjærbeinslager som har tatt kvelden! Hadde akkurat samme problem. Ingen klunking ved dreining av ratt eller kjøring etter at den ble byttet ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjærbeinslager som har tatt kvelden! Hadde akkurat samme problem. Ingen klunking ved dreining av ratt eller kjøring etter at den ble byttet ..

har byttet dei

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket og etterstrammet ALT av skruer og bolter etter at du monterte senkesettet?

Skal ikke mye slakke til før det blir dunkelyder.

Et tips kan være de tre skruene i toppen av hvert av fjærbeina (under nedre kant av frontruta).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket og etterstrammet ALT av skruer og bolter etter at du monterte senkesettet?

Skal ikke mye slakke til før det blir dunkelyder.

Et tips kan være de tre skruene i toppen av hvert av fjærbeina (under nedre kant av frontruta).

da er de jort også.. huuum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut av problemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut av problemet?

forsatt samme probleme: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lever inn bila på verksted da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nylig byttet de lagrene? Kan være at lagrene "gnisser" og lager en slags dunkelyd. Jeg har det selv på min, da jeg ikke fettet lagrene når jeg byttet de, og enda ikke har tatt meg tid til å skru ut driten. Det blir et skudd i blinde, men det virker rart om det skulle være noe med slark i forstillingen hvor slarken kommer og går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.