#1 Skrevet Mars 28, 2012 Har problem med at det gjentatte ganger blir kast i bremseskivene på min 04 Touran 1,9 Tdi 102 hk. Kjører originale skiver. Hadde den inne hos Møller og fikk tatt en gjennomgang av forstilling, hjuloppheng mm. Mekanikeren målte kast i flensen der bremseskivene monteres. 0,15. Han anbefalte meg å skifte denne i første omgang og se om det blir bedre da. Har leita gjennom delelister til touran, men finner ikke denne delen. Noen som har nåken tips om evt andre ting som kan føre til gjentatt kast i skivene? Hvor kan eg evt finne denne delen? Mye arbeid å skifte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2012 (endret) Hjullager med monteringsdeler. Ser ut som det er samme på alle motor/gear varianter og likt på begge sider. b 1T0 498 621 til motor BAG,BGU,AXW,BLP,BLX,BLY,BLF,BLR,BSE og BSF. b 1T0 498 621 til motor AVQ,AZV,BKC,BKD og BRU Fant dette under: 4 Foraksel, Syring, Difrensial i delelista NR: 20 på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2012 Takker mye for info. No blir d å bestille deler :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...