#1 Skrevet Mars 28, 2012 Hei Jeg har en passat 32b syncro med 2.0 5er og quattro. Synes den bruker sinsykt mye bensin. Nå er det bare bykjøring i vinter det er snakk om Har byttet luftfilter etc, og justert den rett i forhold til CO Men likevell er det ca 1,8-2.0 liter på mila. er det normalt? Hva bør en 2.0 og 2.2 5er med quattro bruke på bykjøring. Vanlig kjøring. synspunkter takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2012 Blir fort høyt forbruk på disse. Litt vanskelig å si om det er rett siden du ikke har målt landeveiskjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2012 Jeg syns det var i meste laget med 1.8-2.0 på mila. Det er noen år siden jeg kjørte Coupeen min, men hvis jeg husker riktig så lå jeg på rundt 1.3 på vinterens småkjøring, og rett under 0.8 på langkjøring om sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2012 kan bli litt bedre med nytt bensinfilter,fordelerlokk,rotor,pluggledninger,plugger,ny olje og luftfilter... men hovedsak så er vel dette at kjet/ke-jet begyner å bli slitent...dysene er vel klare for bytting,dysetetninger... min kk 2,1 lå på javnt rundt 1,5 liter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...