#1 Skrevet Mars 28, 2012 (endret) audi a4 b5 avant 1,8t 1996 mod. regnr må bytte regreim nå på 200.000km, hvilket sett bør jeg velge?, når det gjelder fabrikat! regnr BP-19925 - - - - - - - - - - hvilken octan "bør" jeg bruke (95 forige eier) ikke chippet! - - - - - - - - - - - - hvilken olje? hittil, usikkert! Knut Olav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2012 anbefaller original Audi. dette er ikke plassen og spare noen kroner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2012 anbefaller original Audi. dette er ikke plassen og spare noen kroner ok:) hva ligger prisene på? fant en her http://www.bildeler.no/?Bilmerke=1&Bilmodell=47&Arsmodell=1996&R_Time=200110&Forside=&Vareklasse=1&Varegruppe=500 men mulig jeg bør velde original audi reg-kit.. for jeg bør vel skifte alt i samme slengen, kansje vannpumpe å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2012 Det er vel normalt å bytte vannpumpen når tannreimen blir byttet. Kjedelig å måtte skru av det meste som du gjorde ved tannreimbyttet igjen, når pumpen lekker. Pumpen koster heller ikke mye, de går vel for rundt 1000,- Jeg ville byttet pumpen med det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2012 Anbefaler deg å kjøpe vannpumpa uoriginal da den originale er lagd av plast! kjøpte ny vannpumpe på min på bilextra å den var lagd i støypegods, vil tro den er mer holdbar en plast vertfall. kostet 600 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2012 takk for respons=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2012 Jeg har også hørt det at den originale vannpumpa er dårligere. Hadde akkurat regreim-skifte på bilen min og spurte da om å få ikke-orginal vannpumpe, fikk den fra mekonomen isteden, som ikke er av plast.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2012 Jeg har også hørt det at den originale vannpumpa er dårligere. Hadde akkurat regreim-skifte på bilen min og spurte da om å få ikke-orginal vannpumpe, fikk den fra mekonomen isteden, som ikke er av plast.. oki=) takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2012 Byttet på gamle Golfen for ikke lenge siden, og valgte reim og strammehjul fra Biltema. Fikk advarsler om at dette ikke var veldig lurt pga kvalitet, men pakken inneholdt SKF deler, og det mener jeg å huske er good shit! Betalte også under halvparten av hva originaldelene koster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2012 blir usikker nå, men får prøve uorginal pumpe da og original reg-kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2012 Sålenge det er SKF, så er det like bra om orginale. Jobber som bilmekaniker, å vi bruker så å si kun SKF regreim sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 30, 2012 Sålenge det er SKF, så er det like bra om orginale. Jobber som bilmekaniker, å vi bruker så å si kun SKF regreim sett hvor selger dem dette??=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 30, 2012 hva med flennor? http://www.bildeler.no/?Bilmerke=1&Bilmodell=47&Arsmodell=1996&R_Time=210450&Forside=&Vareklasse=1&Varegruppe=500 og pumpe! http://www.bildeler.no/?Bilmerke=1&Bilmodell=47&Arsmodell=1996&R_Time=210450&Forside=&Vareklasse=1&Varegruppe=170 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 5, 2012 Mulig litt sent svar, men Hellanor selger kit og vannpumper. Fin pris også som oftest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 5, 2012 Andre plasser som er anbefalt og kjøpe registerreim fra? Spesielt merke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 5, 2012 Mulig litt sent svar, men Hellanor selger kit og vannpumper. Fin pris også som oftest takker:) får sjekke litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 6, 2012 har skaffet meg ein som skal gjøre dette etterhvert så nå får vi se litt.. ikke lett og bestemme seg for hvilke sett jeg skal velge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...