Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en a6 02 mod 2.5tdi automat.

Ny kammer er satt på, men har det vært mye problemer med disse motorene med de nye kammene?

Har hørt litt rusk ang. automat kassen på disse også? spesiele gir man bør være opps på?

eventuelt andre feil?

Om kjøp så kommer det mest sannsynelig også et komplett Bose anlegg til salgs, med navi og tlf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rust er jo vanligt problem, neders på dørene, på bakluka (over chrom list, og rundt skiltplata) og ved takrenne.

Er det ein pre-facelift så er det andre bærearmer meiner eg og huske, men desse er sikkert byttet ein gang da bilen er jo 10 år.

Girkassen bør du jo sjekke om har hatt oljeskift intervall. Dei pleier og ver brukbare om oljeskift er fulgt, men kan hende dei ryker uansett også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en tilsvarende tidligere.er kammene skiftet er jo det ikke å tenke på.når det gjelder girkassa er det vel en tiptronic kasse som det har vært en del plunder med,men tror nok de fleste tilfellen dreier seg om dårlig vedlikedhold.servicintervall på disse kassene er 60000km .Er disse fulgt går det som regel bra.Men man vet jo aldri.....

Diselpumpene på disse er vel heller ikke av de beste,så har du da forstillingen,men dette går å på vanlig servicer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kammene er skifet. Motor ras i 04 så regner med at det er de nye kammene som er satt på. Forstilling å slikt bryr jeg ikke om. Det er ikke store penge beløpet i forhold til motor og girkasse.

Er triptronic ja, med giring på rattet. Men får denne billig, veldig billig. 70k!

Å i følge møller så er det ikke no service inntervall på automatkassene. Så jeg vet liksom ikke.

Skal bare ha bruks bil, om det er litt rust å slikt så er ikke det no problem. Til å fra jobb bil til jeg finner meg S4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.