#1 Skrevet Mars 29, 2012 Skal muligens kjøpe RS6 replica felger (gen. 1) til S6C4`en Ser at norsk bildelesenter har. Men syns felgane ser blanke/cromaktig ut. Skal vel ikkje vera sånn eller? http://www.bildeler.no/?Bilmerke=1&Bilmodell=35&Arsmodell=1995&R_Time=173458&Forside=&Vareklasse=60&Varegruppe=1219 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2012 Sjekket http://www.afl.no ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2012 Ser da ikkje fullt så blank ut dei hos afl.no? Har litt % fra der eg jobber så prisen til nbs og afl er omtrent den samme. Men afl har 4 stk. av samme felgen på den siden. 2 med et35 og 2 med et42. Eller er det andre forskjeller som eg ikkje ser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2012 Ser da ikkje fullt så blank ut dei hos afl.no? Har litt % fra der eg jobber så prisen til nbs og afl er omtrent den samme. Men afl har 4 stk. av samme felgen på den siden. 2 med et35 og 2 med et42. Eller er det andre forskjeller som eg ikkje ser? Det ser slik ut ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2012 Fiii fadir!! afl har de jo faktisk i et35! Jeg hadde de i ET30 i 18" og mener de jeg har nå i 19" er ET38 elns.. Det er helt nydelige felger vertfall, var jeg deg hadde jeg bestilt på afl uten å tenke meg om Men jeg tror nok ikke at de på norsk bildelsenter er så blanke som du frykter.. Edit: Bare se på de andre bildene så ser du at de er ikke blanke slik du snakker om, det der er mest sannsynlig samme finish som hos afl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2012 Ser da ikkje fullt så blank ut dei hos afl.no? Har litt % fra der eg jobber så prisen til nbs og afl er omtrent den samme. Men afl har 4 stk. av samme felgen på den siden. 2 med et35 og 2 med et42. Eller er det andre forskjeller som eg ikkje ser? Er vel med forskjellig senterdiameter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2012 Da blir det snart bestilling av nye felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...